25 Ağustos 2011 Perşembe

Big Fish / Büyük Balık

8. GÜN

.



Sürekli hikaye anlatan insanlar hikaye olur, diye bitince film insanın içinde birşeyler kıpırdıyor. Bütün diğer Tim Burton filmleri gibi başka bir dünyada nefes alıp vermeye başlıyorum. Kendimi hep iyi hissetmişimdir o filmleri izlerken. Tabii bir de Miyazaki gerçeği var.

Bir kahve aldım bu arada. Nedense cümlelerimi toparlayamıyorum.

 Neyse, filmi izledikten sonra başımın ağrısının hiç geçmediğini farkettim. Filmi izlerken ağrıyı unutmuş olmam filmin izlenmeye değer olduğunun kanıtıdır bana kalırsa. Ayrıca çok güzel hissettim kendimi, çok mutlu. Dahası umutlu. En güzeli de bu...

2 yorum:

  1. Bu masalsı filmi mutlaka herkese izlettirmeli aksi takdirde kaçan balık büyük olacaktır onlar için. Çünkü okyanustaki en büyük balık hiç yakalanamamış olanıdır :)

    o kadar candan o kadar tatlı bir film ki..

    bloğuma bende eklemiştim bu filmi hoşuma giden replikleri yazmıştım. İzninle buraya da yazayım.

    Edward Bloom:
    "Hayatının aşkıyla karşılaştığında zaman durur derler ve bu doğru. Sana söylemedikleri şeyse; zaman yeniden başladığında yakalamak için çok daha hızlı hareket etmen gerektiğidir."

    Bazen savaşmak zorunda kalırsın bazen de yenildiğini,
    geminin yelken açtığını, sadece aptalların vazgeçmeyeceğini anlarsın. Doğrusu ben hep aptal oldum...

    "Okulda da, bir şey ne kadar zorsa kazanılan ödülün o kadar büyük olacağını öğrenmiştim…"
    "Bir şeyin habercisi değilse rüyalarımı hatırlamam..."
    "Küçük havuzda büyük balıktın ama burası deniz ve boğuluyorsun…"
    "Bir adam o kadar çok hikaye anlatır ki kendisi hikaye olur.Hikayeler de ardından yaşamaya devam eder ve böylece ölümsüz olur..."

    YanıtlaSil
  2. sevgili pluie,
    teşekkür ederim ziyaretin için çok mutlu ettin beni.

    en güzel sahnelerden biriydi ilk repliğin sahnesi, zamanın durduğu ve sonra hıphızlı aktığı sahne..

    paylaştığın için çok çok teşekkür ederim tekrar :)

    YanıtlaSil