30 Aralık 2012 Pazar

"Geceler mi uzadı, bu karanlık ne?"

İbrahim,
Günler ayları, aylar yılları, yıllar ömürleri, ben seni kovalamaya devam ediyoruz. Mutlu aile tablomuz senin sayende dönüyor diye İbrahim, bunca zaman gelmemezlik etmek sana yakışmıyor. Günlerin her birine tek tek sorasım geliyor, saatler dolusu küfür yiyorsun İbrahim, neren çınlıyor?

Bir sokağın başında öylece durup gelen geçene bakıyorum İbrahim, bakıyorum da kimse beni farketmiyor. Kimse dönüp bakmıyor, artık herkes biliyor İbrahim, bir seni beklediğimi, sokak sokak seni aradığımı, mektuplarımın senin için yola çıktığını, biliyor İbrahim. Ama kimse nerede olduğunu bilmiyor, nasıl bir hayalet olmaktır bu, aklım almıyor İbrahim.

Kimlerle konuşuyorsan kulakları kurusun, kime bakıyorsan yüzleri erisin, düşüncesi beni kahretse de kimin elini tutuyorsan eli yansın İbrahim. Seni kimler aldı İbrahim, ben buradayken, kimler öpüyor seni? Vicdanın sızlamıyor mu İbrahim? Başka bir İbrahim'in aklıma girebileceğini hesaplamıyor musun İbrahim? Hesaplamıyorsun, mantığın çürüsün, biliyorsun kimsenin beni kandıramayacağını. Ama kuruyorum İbrahim, suyu bari, esirgeme benden. Hangi köşesindesin bu ülkenin, hangi anlar getirmiyor aklına beni? Neye kızayım, kime sataşayım İbrahim?

Her seferinde "bu son" diyorum, İbrahim, her başlangıçta da çok umutlu oluyorum ama bir şekilde, çam ağaçlarıyla, parlak süslerle, "haydi baştan alıyoruz" diyorlar, 366'yı göremiyorum İbrahim, desteğim yok İbrahim, bir gelsen tüm dünyaya meydan okuyabileceğim, ama gelmiyorsun İbrahim, bu neyin inadı, neyin oyalaması, nasıl gelmeyen bir otobüs, nasıl rötarlı bir uçak İbrahim?

İbrahim, seni kimler aldı?
Kimler öpüyor seni?

2 yorum:

º HicraN º dedi ki...

bugün yılın 366. günü kardeş.

Aylak Kedi dedi ki...

29 çeken şubata..