2 Temmuz 2011 Cumartesi

"Delilerin, Senin ve Benim Bir Hikayemiz Var."*

Midem bulanıyor. Hayır, gerçek bir bulantı. Neden, bilmiyorum. Kendimi hiç olmadığım kadar iyi hissediyorum halbuki.
Kafamın içi bomboş. İnsan boşluklara gelemiyor. İlla bir sorun bir sıkıntı... Yok yok, ben böyle iyiyim.
Huzur'un omzunda denizi seyrediyorum. Huzur'a iyi geceler diyip yatıyorum. Uyanınca Huzur geliyor ilk aklıma. Bu kadar zaman çektiğim huzursuzluğun ne kadar sebepsiz olduğunu düşünüp kızıyorum kendime.
Kıskançlıkları hoşuma gidiyor. Onu kıskanmak hoşuma gidiyor. Emirlerini bile seviyorum uzaktan. Nasıl özlemişim.
Diğer yandan Murat Menteş Çin atasözleriyle giriyor beynime. Yapma, demiyorum yine. Bazı halleri iç gıcıklıyor yine. Üstünde durmuyorum. Garip karakterleri hoşuma gidiyor.
Benimle hiç alakası olmayan yerlerde, benimle hiç alakası olmayan insanlarla, benimle hiç alakası olmayan bütün o diğer şeylerle yaşıyorum. Sesimi çıkartmıyorum. En güzel kısımlarını seçiyorum. Beyaz elbiseli bir kız çocuğu durup, "saçınız ne kadar güzel abla" diyor. En içten halimle gülümsüyorum ona. Halbuki saçımı kendim kestim her yeri bir başka uzun, rengi akmış, ne kırmızı ne kızıl... Olsun, ben yine de teşekkür ediyorum, gülümsüyorum.
Ben bu aralar en çok Vedat Sakman'ın sesini seviyorum.
Herşey çok kısa zamanlarda gelip geçiyor. Herkes bir var olup bir kayboluyor. Ben kendi yaşanmışlıklarımla, yaşamaya çalışmışlıklarımla başetmeye çalışıyorum. Göz kapaklarım ağırlaşıyor, uykuya dalıyorum.

------------------------------
*En güzel mesajlardan biri bu aldığım, "Ölümü düşünme çünkü sıradan değilsin; delilerin, senin ve benim bir hikayemiz var." ~M.

4 yorum:

  1. Kelimelerin bana huzur veriyor. sen bana yalniz olmadigimi hatirlatiyosun her yazinda.. Iyi ki varsin citircim.

    YanıtlaSil
  2. aynı şeyleri hissediyor olmamız ne güzel birbirimizin yazılarında lady'im..

    YanıtlaSil
  3. i ve u içeren sözcükler önemlidir. his, hissiyat, huzur, hikaye,deli. Andrey Beliy ı içeren sözcükleri önemsiz bulur. ılık, balık vb. balık'a soğukkanlu bişi der mesela. yazı mesela kalıcı ve yerinde duran, değişmezlik gibi ama söz uçarmış; ne güzel dimi. i,u,o önemli ve kelimelerinde çok bunlar. hele o tamamlanmışlık gibi, silindirlerden araba yapmak gibi. öle işte iyi bak kendine

    YanıtlaSil
  4. çok güzel. bu yazıdaki her cümlede huzur var, dinginlik belki. hepimizin özlediği o sakinlik. hiç alakan olmadığı yerde hiç tanımadığın insanlarla olmak iyidir çoğu zaman

    YanıtlaSil