27 Temmuz 2019 Cumartesi

soruşturma mı?



batıp çıktığım şu yumuşak toprak,
şu arkamdan koşuşturan sarışın çocuk,
şu bedenime yaptığım haksızlık,
şu dilime düşen şarkı,
şu yıldızlı gökyüzü, şu


Elinden şekeri alınmış bir çocuk gibi kaldım 
Yokluğunda... Yağmur yağar, kar yağar 
Günler kısalır, geceler uzar 
On parmağımın üstüne on mum yaktım 

Gecesefalarının gündüz yalnızlığıydım 

.
Ateşböcekleri ışıtır gecemi. Hepsi bu 
Kanar bir yerlerim: Sevgilim 
Ufkunda bir yalnızlık aylasıyım 
Bir delta gibi genişleterek yokluğunu 

Sevgilim. Hep geceye sakladım sende bulduğumu...
A. Erhan


bir film sahnesi. bir şeyler oluyor. kahvaltı masası. kadın ağlıyor, ağlayamıyor. elinde ekmek. ufalıyor, ufalanıyor. hem kadın hem ekmek. 

çok yoruldum. 

çok yorgunum. 

Hiçbir şeyin hiçbir şeyliği gibi bir şeydim. Bir ara 
Hiç kimselerin tutmadığı oyunlara giderdim 
Tiyatrolar ki benim en sevdiğim boşluklarımdır. Maun tabutumda 
Her yerleri çok süslenmiş ölüler gibiyimdir 
Bir kurdelenin ya da gümüşten bir haçın altında sanki 
Geri çekilmiş yüzümle, geri çekilmişliğe dargın yüzümle 
Bir çelişki gibi ölümsüz 
Yaşamakta olurdum.
E. Cansever 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder