4 Kasım 2020 Çarşamba

----

"okursun tabii ki neden okuyamayasın!"


açıklamakta zorlanıyorum. "okuyamıyorum." dediğimde içimde yankılanan onlarca kelime anlamsızlaşıyor. anlatamıyorum. yeni maceralara atılmak için başladığım kitaplar da çok merak ederek aldığım kitaplar da, dijital arşivim de gözlerimin önünde uçuşuyor. okuyamıyorum. bu zamana kadar, olduğum kişi olmamın en büyük itici gücü, en etkili parçası kitaplar, fakat işte şimdi okuyamıyorum. 


sadece beş sayfa şu kitaptan okuyacağım bugün diye başladığım gün "on sayfa okudum!" şenliğiyle son bulunca delirmiş gülüşüme engel olamıyorum. hiçbir şey kolay olmuyor. fakat bebek adımları atıyorum. ne oldu? "on sayfa okudum!" "bu gerçekten müthiş bir şey!" 


bugün dünün rekorunu kırarak 11 sayfa hedefliyorum. sabah doktora gitmemenin şerefine, tüm günlük planım sadece 11 sayfa okumak. tüm iyi dilekler bana. 

6 yorum:

  1. ..ve de bana :( çünkü millet "okuma şenlikleri" yaparken, dizi dizi kitapları "bu ayın okumaları" diye gösterirken, ben ki, kitaplardan beslenerek yeşillenmişim.. okuyamıyorum. Bir süredir böyle, zorladım, basit bir roman okuyayım bari dedim, olmadı. Biraz ara verdim... Kendiliğinden gelir yanaşır dizlerime sürtünür diye umuyorum.

    YanıtlaSil
  2. aynı süreci yaşamış aynı düşünceleri paylaşmışız. atlatacağız, inanıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. 10, 11... Üşenmesem 4 Kasım'dan bugüne dek geçen süreç sonunda kaç sayfalık hedefe geldiğini hesaplardım ve aslında böyle bir şeyi yapmayı oldukça severim ama... öyleyse yapayım :) 38. İyi okumalar :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım mutlu anlar koleksiyoncusu, okulla ilgi sorumluluklar sıkıştırdığından bu aralar günlük okuduğum sayfa ortalama 300 falan. öyle her şeyden yakınmamak lazımmış :)) kocaman sevgiler

      Sil
    2. Yazıyla da mı üç yüz? Tam buraya, gözleri fal taşı gibi açılmış emoji düşünebiliriz. Öte yandan 38'in 8'ini yan çevirirsek yine 300 olabilir ki hesabım bu bakış açısıyla doğru sayılabilir :) Sadece minik bir yazım hatası yapmışım :)

      Sil
    3. :)) ben de bir anda böyle bir yoğunluğa düşeceğimi tahmin etmemiştim açıkçası, okuyorum öyleyse varım demek istiyorum :)

      Sil