28 Mart 2024 Perşembe

Bir Açık Kalp Ameliyatı Değil

Bazı şeylere karar vermek yeterince zor. Ne hissedeceğimi de bilmiyorum ne düşüneceğimi de. Bazen içimi bir heyecan kaplıyor ama mutlu bir heyecan değil. Kendime olumlu telkinlerde bulunmak istiyorum ama o kadar aptallaşamıyorum, inanacak kadar aptallaşamıyorum. Bazen bağır çağır ağlamak istiyorum ama uygun ortam bulamıyorum. Toplumsallık zor. Onca zaman, onca emekle inşa edilmiş o personaları yıkmak çok zor. Neydim? Hiçbir şey. Hiçbir yol katedememiş bir düşkün. Bir zamanlar "E. The Great" dönemi yaşatmış gibiyim kendime. Ama tam olarak ne vardı orada, ne olmuştu, nasıldım, hatırlamıyorum. Nasıl oldu da bu insan haline geldim, hatırlamıyorum. Elimdekinin kıymetini mi bilemedim ben? Olduğum kişiye değer vermedim de kendimi kaybetmekle mi lanetlendim? Ne oldu? Hepsini anlamak için nereden başlamam lazım benim? Tüm o incelikler nereye gitti, nereden bulacağım? 

6 yorum:

  1. Bergamot aromalı bir çay iç. Yazılarını onu içerek okuyorum. Bir de gülümsemem var suratımda. Sanırım ikimiz de seni anlıyoruz. Varlığın çok kıymetli çünkü:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım Buraneros, teşekkür ederim, ne güzelsin.

      Sil
  2. Ne kadar tanıdık duygular. Bu dönem, şu sıra herkeste bir sorgulama durumu var gibi.
    En güzeli olsun. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Ne kadar çok kendimi okudum bu paragrafta....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duygudaşlığımıza sevinsem mi, bu duyguları başka birinin daha hissetmesine üzülsem mi, bilemiyorum..

      Sil